tiistai 9. huhtikuuta 2013

Koskettavaa

Nyt raskausaikana elän vielä vahvemmin tunteilla kuin aiemmin. Aina olen ollut vahvasti tunteilla elävä, vaikka en ole aina sisällä kuohuvia tunteita päästänytkään näkyviin kuoren läpi. Nyt olen opettelemassa sitäkin, osana isompaa muutosprosessia.

Olen aina ennenkin saanut valtaisan raivon kohdatessani lapsiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Nyt olen blokannut ne täysin tietoisuudestani pois. Tiedän tapaus Eerikasta, mutta en halua tietää mitään yksityiskohtia. Yritän sulkea korvani myös mm. pentutehtailulta. Ihan säästääkseni itseäni. Noista jutuista tulee niin järkyttävän paha olo, jota en itselleni halua.

Nyt eniten koskettaa (positiivisella tavalla) jo ilmiöksi noussut Facebook-ryhmä 875-grammaa, jossa sympaattinen isä kertoilee kaksiviikkoisen pikkuruisen tyttärensä tarinaa. Hän on saanut massat liikkeelle ja nyt tätä kirjoittaessani ryhmällä on jo 81 381 jäsentä. Huikeaa! Odotan mielenkiinnolla tulevaisuuden kuulumisia, miten tyttönen kasvaa ja kehittyy ja mitä isompaa tästä ryhmästä lähteekään liikkeelle. Kumpa useampi keskola saisi tehohoitolaitteita tätä kautta. Minä olen mukana!

Haastan joka ikisen tämän postauksen lukijaa osallistumaan talkoisiin! Se on helppoa. Lahjoitustilinä toimii Lastenklinikan Kummien tili, Nordea FI2914703000204001 – laita viestiruutuun teksti "875 grammaa" niin lahjoitus korvamerkitään ja kohdennetaan oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän puumerkin käynnistäsi, kiitos!